صفحات

۱۳۹۱ خرداد ۲۸, یکشنبه

اسناد زمین‌خواری برادران لاریجانی (دالتون‌ها) (+ تصویر واضح اسناد)









اسناد زمین‌خواری برادران لاریجانی (دالتون‌ها)

(همراه با تصویر واضح اسناد)


«آزاد آزاده»، ۲۸ خرداد ۱۳۹۱:

پایگاه اطلاع‌رسانی «بامداد خبر» دیروز خبری را منتشر کرد و در آن، اسنادی را انتشار داد که نشان می‌دهد برادران لاریجانی (معروف به «برادران دالتون!»)، عامل و آمر اصلی زمین‌خواری‌های اطراف تهران، به‌ویژه در منطقه ورامین، بوده‌اند. هر چند به نظر می‌رسد این جنگ، بیش‌تر بالا گرفتن جنگ قدرت و ثروت در میان مافیاهای رژیم است نه دلسوزی برای مردم دلسوخته از فقر و جور و جهل و جنایت و خیانت.





نکته جالب توجه در مورد این اسناد، تاریخ نامه وحید حقانیان، معاون امور ویژه بیت رهبری به رئیس دفتر ویژه رئیس قوه قضائیه است (سند شماره دو)؛ تاریخ این نامه دقیقاً یک روز پس از انتخابات جنجالی بیست و دوم خرداد هشتاد و هشت است. و این می‌تواند حامل پیامی بسیار مهم و معنادار باشد؛ به‌ویژه اینکه همان زمان و نیز پس از آن در موارد گوناگون، این خبر منتشر شده بود که علی لاریجانی در همان شب پایان انتخابات، پیروزی میرحسین موسوی را به او تبریک گفته بود و تا کنون نیز به صورت رسمی و جدی این خبر تکذیب نشده است؛ از این رو، این نامه، در این تاریخ، و توسط کسی چون وحید حقانیان، از عوامل اصلی اجرایی کودتای انتخاباتی خرداد هشتاد و هشت، دستیار ویژه علی خامنه‌ای و یار غار و رفیق گرمابه و گلستان مجتبی خامنه‌ای، می‌توانست حامل این پیام به برادران لاریجانی باشد که اگر سکوت نکنید، «چون پرده برافتد، نه تو، مانی و نه من!»؛ قطعاً در این تاریخ، وحید حقانیان شدیداً درگیر و گرفتار انتخابات بوده است و بنا بر این، ارسال این نامه برای او اهمیت ویژه‌ای داشته است که در چنین شرایطی، در مورد آن اقدام نموده است؛ از همین روست که می‌بینیم در روزهای بعد، علی، صادق و محمدجواد لاریجانی و احتمالاً دو برادر دیگر از خاندان خیانت‌پیشه لاریجانی، کاملاً کودتای انتخابات را مورد تأیید و حمایت قرار می‌دهند! و «گروکشی سیاسی» وحید حقانیان، ثمربخش واقع می‌شود! و البته می‌بینیم که از سوی دیگر نیز، این کار برای «برادران دالتون» نیز بی‌ثمر نیست! و با حمایت آنها از کودتای انتخاباتی، پرونده زمین‌خواری آنها، و احتمالاً موارد دیگر، اکنون و پس از سه سال، همچنان مسکوت مانده است و چنان‌چه این اسناد نشان می‌دهد، نظر به عنایات ویژه و داهیانه «مقام معظم رهبری!»، علی‌رغم تمام پیگیری‌ها، هیچ‌گونه ترتیب اثری از نظر قضائی و حقوقی نسبت به دزدی‌ها و خیانت‌های برادران «العبد الفانی» [للخامنه‌ای و فی الخامنه‌ای] داده نمی‌شود! آری، این است مافیای قدرت و ثروت در رژیم جمهوی اسلامی!



به هر روی، پرونده زمین‌خواری اطراف تهران، اولین بار از سوی برخی رسانه‌های نزدیک به دولت و حامیان احمدی‌نژاد مورد اشاره قرار گرفت. پس از آنکه برخی اعضای دولت و به ویژه محمدرضا رحیمی و اسفندیار رحیم مشایی متهم به دست داشتن در پرونده‌های فساد اقتصادی شدند، نزدیکان دولت در اقدامی متقابل، نقش محمدجواد لاریجانی، معاون قوه قضائیه در موضوع زمین‌خواری را مورد اشاره قرار دادند.

سال گذشته محمود احمدی‌نژاد نیز در سفر خود به کرمان، بدون نام بردن از برادران لاریجانی، به این پرونده اشاره کرد و بیان داشت:

«کسی که در اطراف تهران سیصد هکتار از بهترین زمین‌های دولت را سال‌هاست تصرف کرده و وزیر جهاد کشاورزی قبلی زورش نرسیده و تا کنون وزیر فعلی نیز نتوانسته کاری کند، فرض کنید با این وجود، قانونی در مجلس تصویب شود که به دولت بگوید که تو موظف هستی به اینها سند بدهی و اگر دولت استنکاف کرد، اجازه داده شود تا به آنها سند داده شود که این تبعیض و بی‌عدالتی است».

احمدی‌نژاد در سخنرانی خود در کرمان، علی لاریجانی رئیس مجلس و صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه را نیز مورد حمله قرار داده بود و آنان را شریک جرم خوانده بود.

او همچنین سال گذشته در سخنانی در جمع اعضای ستادهای انتخاباتی‌اش بار دیگر به این پرونده اشاره کرد. اشاره‌ای که به نظر می‌رسید در راستای تلاش برای گروکشی پرونده فساد محمدرضا رحیمی و جواد لاریجانی، میان احمدی‌نژاد و علی و صادق لاریجانی باشد.

اما دیروز پایگاه خبری «بامداد خبر» ادعا کرد به اسناد محرمانه‌ای در این باره دست یافته است؛ با این تفاوت که در اسناد مورد اشاره «بامداد خبر»، این تنها محمدجواد لاریجانی نیست که متهم به زمین‌خواری شده است، بلکه دیگر برادران لاریجانی از جمله علی و صادق لاریجانی، رؤسای قوای مقننه و قضاییه نیز با اتهام روبه‌رو شده‌اند.

این پایگاه خبری توضیح نداده که چه کسی این اسناد را در اختیارش قرار داده است.


متن کامل خبر وبسایت «بامداد خبر» به شرح زیر است:

انتشار اسناد محرمانه زمین‌خواری برادران لاریجانی

««محرمانه»، «شخصاً مفتوح فرمایید» و «خیلی محرمانه»، بالای نامه‌هایی ذکر می‌شود، که تا حدی بحث امنیتی دارند. اما گاهی این نامه‌ها بحث شخصی و مرتبط با افراد عالی‌رتبه را در خود گنجانده‌اند و عموماً بحث رانت را به میان می‌کشند.

اینها عناوین نامه‌هایی بود که به تازگی به دست «بامدادخبر» رسیده است. نامه‌هایی مرتبط با خانواده لاریجانی به ویژه تصرفات محمدجواد لاریجانی و حجت‌الاسلام صادق لاریجانی در اراضی طبیعی حومه ورامین.

به تازگی پوشه‌ای محتوی ۱۲ برگه [۱۰ برگه، ۲ برگه تکراری است]، از اسناد محرمانه دولتی به امضای اشخاص مختلفی مانند محمدجواد لاریجانی، وحید، دستیار ویژه بیت رهبری، محمدرضا اصغری، مدیرکل حراست وزارت جهاد کشاورزی، مهندس اسکندری، وزیر جهاد کشوری دولت نهم و... به دست «بامدادخبر» رسیده و «بامدادخبر» بنا بر رسالت خبری خود اقدام به انتشار این پرونده کرده است.

این نامه‌ها از این جهت حائز اهمیت‌اند که پیش از این چندین بار بحث‌هایی در رابطه با تصرف اراضی ملی توسط خانواده لاریجانی مطرح شده بود. اما این اولین بار است که نامه‌هایی در این حد محرمانه در اختیار خبرگزاری‌ها قرار می‌گیرد.

از مهم‌ترین عناوینی که در این نامه‌ها ذکر شده است می‌توان به تصرف بیش از ۳۴۲ هکتار اراضی ملی در حاشیه ورامین، حفر چندین حلقه چاه غیر مجاز در این منطقه، نگهداری بیش از ۹۰۰ رأس گوسفند و ۲۰۰ نفر شتر به صورت غیرقانونی در دامداری‌های احداث شده در اراضی تصرفی توسط محمدجواد لاریجانی اشاره کرد. (اسناد شماره ۵، ۶ و ۷)

از سوی دیگر، محمدجواد لاریجانی در نامه‌های متعددی به مسؤولین وقت، از جمله وزیر جهادکشاورزی، سعی در آزادسازی و ثبت سند این اراضی دارد. این در حالی است که بر اساس اسناد منتشرشده، محمدجواد لاریجانی چندین بار مورد پیگرد قضایی قرار گرفته است اما در تمامی پرونده‌ها و با وجود ادله لازم، عدم پیگرد صادر یا پرونده مفتوح‌‌ رها شده است. (اسناد شماره ۱ و ۳)

در برگه دیگری نیز به تصرف اراضی حومه ورامین توسط آیت‌الله صادق لاریجانی اشاره شده است، که در آن زمان عضو شورای نگهبان بوده و هم اکنون ریاست قوه قضاییه را بر عهده دارد. (اسناد شماره ۱۰ و ۱۱)

این اقدامات در نامه‌ای به تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۸۷ به رئیس وقت قوه قضاییه آیت‌الله شاهرودی نیز اطلاع داده شده است، اما تا کنون پرونده‌ها مفتوح بوده و هیچ عکس‌العملی از سوی مراجع قضایی صورت نگرفته است. (سند شماره ۲)

در همین حال، خبرگزاری «فارس» در گزارشی نسبت به راه افتادن «توپخانه» افشاگری محمود احمدی‌نژاد علیه بسیاری از مقام‌های جمهوری اسلامی هشدار داد.

این خبرگزاری روز چهارشنبه (۲۴ خرداد) نوشته گزارش‌هایی در اختیار دارد که نشان می‌دهد احمدی‌نژاد در آینده‌ای نزدیک، قصد افشاگری علیه بسیاری از منتقدان خود را دارد.

آن‌طور که خبرگزاری «فارس» نوشته است٬ رئیس دولت دهم و نزدیکانش به خاطر طرح نام اسفندیار رحیم‌مشایی و محمدرضا رحیمی در دو پرونده فساد مالی تحت فشار قرار گرفته‌اند.

از رحیمی و رحیم‌مشایی با عنوان دو متهم در پرونده فساد مالی بیمه ایران و اختلاس سه هزار میلیارد تومانی بانک صادرات نام برده می‌شود که این مسأله با خشم احمدی‌نژاد مواجه شده است.

رئیس دولت دهم در واکنش به موضوع به طور تلویحی مقام‌های قوه قضائیه را مورد خطاب قرار داده و گفته است اگر جرأت دارند به اتهام «اصل کاری‌ها» رسیدگی کنند.

«بامدادخبر» این حق را برای تمامی افرادی که نام‌شان در این اسناد ذکر شده است محفوظ می‌دارد که در خلال مصاحبه، یادداشت و یا ارائه سند مطالب خود را عنوان کنند.

گفتنی است که نام افرادی که مطالب و اسناد را در اختیار این ارگان خبری قرار دهند، با توجه به بحث امنیتی این پرونده‌ها نزد تحریریه «بامدادخبر» محفوظ مانده، تحت هیچ شرایطی اسامی آنها منتشر نخواهد شد.»


تصویرهای اسناد
(برای دیدن اسناد با وضوح بیش‌تر، روی عکس‌ها کلیک کنید):

سند شماره یک: نامه اول محمدجواد لاریجانی، به اسکندری، وزیر کشاورزی


سند شماره دو: نامه وحید حقانیان، معاون امور ویژه دفتر رهبری
به رئیس دفتر ویژه رئیس قوه قضائیه؛ 
به تاریخ نامه دقت فرمایید! 
(درست یک روز پس از انتخابات ریاست جمهوری!)

سند شماره سه: نامه دوم محمدجواد لاریجانی، به اسکندری، وزیر کشاورزی

سند شماره چهار: نامه مدیرکل حراست وزارت جهاد کشاورزی به
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری
سند شماره پنج: صفحه اول نامه رئیس
مرکز رسیدگی به شکایات مردمی ریاست جمهوری به محمود احمدی نژاد

سند شماره شش: صفحه دوم نامه رئیس
مرکز رسیدگی به شکایات مردمی ریاست جمهوری به محمود احمدی نژاد

سند شماره هفت: صفحه آخر نامه رئیس
مرکز رسیدگی به شکایات مردمی ریاست جمهوری به محمود احمدی نژاد
سند شماره هشت: نامه اسکندری، وزیر کشاورزی
به هاشمی شاهرودی، رئیس وقت قوه قضائیه

سند شماره نه: صفحه اول نامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم
به اسکندری، وزیر کشاورزی
سند شماره ده: صفحه آخر نامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم
به اسکندری، وزیر کشاورزی


منابع تنظیم خبر: وبسایت «بامداد خبر»؛ وبسایت «ندای سبز آزادی» (مقدمه، عکس‌ها، ویرایش و تنظیم خبر از وبلاگ «نجواهای نجیبانه»)


نوشتارهای مرتبط:



------------------------------------


لطفاً از نوشتارهای زیر نیز دیدن فرمائید
(نوشتارهای برگزیده وبلاگ):
(به ترتیب، از نوشتارهای قدیمی‌تر به جدیدتر)
































































































------------------------------






لطفاً در صورت امکان و صلاحدید، عضو شوید:

۷ نظر:

  1. عالیه ولی در نامه اول اقای لاریجانی فکر کنم دست کاری شده باشه صحت این موضوع رو پیگیری کنید.با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام دوست گرامی. با سپاس از نظر شما؛ اما چرا چنین فکر می کنید؟ چه شواهدی دال بر دستکاری در این نامه می بینید دوست عزیز؟

      حذف
  2. هشدار هشدار هشدار
    گمنامیان یکی از ماموران وزارت اطلاعات میباشد
    وبلاگنویسان ایرانی اطلاع رسانی کنید
    گمنامیان به عضویت در کانون وبلاگنویسان ایرانی سعی دارد اطلاعات وبلاگنویسان مخالف حکومت ایران را که در داخل کشور هستن همچون محمد رضا پور شجری به وزرات اطلاعات تقدیم کند
    گمنامیان بنا به گفته های منابع موثق عامل دستگیری محمد رضا پور شجری وبلاگ نویس ایرانی میباشد
    او با طرح یک دوستی صوری با محمد رضا پور شجری و گرفتن اطلاعات او تمام این اطلاعات را در اختیار ماموران حکومت قرار داد تا محمد رضا پور شجری وبلاگنویس مخالف حکومت دستگیر شود
    وبلاگنویسان ایرانی مواظب به تور وزرات اطلاعات که توسط گمنامیان برای دستگیری و سرکوب انها تدارک دیده شده باشید
    اطلاع رسانی کنید
    اطلاع رسانی کنید
    جان وبلاگنویسان ایرانی داخل کشور همچون محمد رضا پور شجری به اطلاع رسانی شما بستگی دارد
    هشدار هشدار هشدار
    هرانا خبر از دستگیری دو وبلاگ نویس ایرانی در داخل کشور داده است
    این اطلاعات را شخص گمنامیان به وزارت اطلاعات منتقل میکنید
    جان وبلاگنویسان ایرانی در خطر است
    گمنامیان عامل وزارت اطلاعات میباشد
    او از کانون وبلاگ نویسان ایرانی به عنوان یک تور استفاده میکند
    اطلاع رسانی کنید
    جان هموطنان مبارز وبلاگ نویس به اطلاع رسانی شما بستگی دارد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام دوست عزیز. خسته نباشید. پیش تر نیز که در ذیل لینک دیگری همین نظر را گذاشته بودید، خدمت شما عرض کردم که این سخن شما صرفا یک ادعای کلی و مبهم و بدون دلیل است. اگر شواهد و مدارک و قرائنی بر این سخن دارید، بفرمایید.

      به امید یافتن راهی به رهائی از راه آگاهی

      حذف
  3. با سلام از اسناد زمین خواری اقا باقر لاریجانی که با ژست علمی دیگران برایش کتاب و مقاله مینویسند و ایشان ارتقی مقام میگیرند بنویسید که در امل به نام دانشگاه غیر انتفاعی زمین میگیرند و سپس به تهران انتقال میدهند بنویسید بررسی کنید زمانیکه مردم برای امکانات اولیه درمان درجا میزنند ایشان در کیش چه هزینه هایی را میکند که به عنوان باج به افراد ذینفوذ کشور دانشگاه غیر انتفاعی بین المللی تاسیس کرده تا خاندان دست اندر کار کشور را به فرزندانش باج دهد تا حاشیه امن برای خود ایجاد کند داستان اخلاق پزشکی و ارتباط ان با خارج از کشور و درج اخبار محرمانه نظام از این طریق داستان دیگری است که یا دانسته خود را به جهالت میزنید و یا اینکه نمیدانید

    پاسخحذف
  4. به امید یافتن راهی به رهایی از راه آگاهی

    پاسخحذف
  5. ماملت ایران از علی لاریجانی بعلت خیانتش به دستاوردهای هسته ای ملت دل خوشی نداریم ولی از شما جاسوسهای زنازاده سرویسهای جاسوسی بیگانه نفرت داریم و اگر زمانی به چنگمان بیفتید ، آن روز روز آخر عمرتان است. بی شرفهای وطن فروش نوکر اجنبی ...

    پاسخحذف

*** نظرات شما بلافاصله منتشر می‌گردد ***