صفحات

۱۳۹۰ بهمن ۱۷, دوشنبه

کتاب «نجواهای نجیبانه»: نامه‌های سرگشاده خطاب به آقایان خمینی و خامنه‌ای+PDF

 
معرفی کتاب «نجواهای نجیبانه»

همراه با لینک دانلود مستقیم در

وبسایت رسمی آقای محمد نوری‌زاد

(کمپین نامه‌نویسی به رهبر جمهوری اسلامی)


کتاب «نجواهای نجیبانه»:
نامه‌های سرگشاده خطاب به آقایان خمینی و خامنه‌ای+PDF


اخیراً کتابی با عنوان «نجواهای نجیبانه: نقد نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبران آن (نامه‌ها، نوشتارها، گفتارها)» در ۱۹۱۳ صفحه (۴۷۴ عنوان مطلب)، به صورت یک کتاب الکترونیک پی‌دی‌اف، انتشار یافته است. در این کتاب، مجموعه نامه‌های سرگشاده انتشاریافته خطاب به آقایان خمینی و خامنه‌ای – تا آذر ماه ۱۳۹۰ – و بسیاری مطالب انتقادی تاریخی دیگر در نقد نظام جمهوری اسلامی ایران ، منتشر شده است. جمع‌آوری، ویرایش و تدوین این کتاب، توسط «ع. خ.» با نام مستعار «آزاد آزاده» صورت گرفته است.

 مردم آزادی‌خواه، عدالت‌طلب و رنگین‌کمانی «سرزمین بلاخیز ایران»، سال ۱۳۹۰ را سال «آگاهی تا رهایی»  نامیده‌اند و کتاب «نجواهای نجیبانه»، «راهی به رهایی» است از طریق آگاهی؛ نجواهایی است نجیبانه و  برآمده از اندیشه‌ها و قلم‌های گوناگون و رنگارنگ، که وجه مشترک همه آنها، دلسوزی و نیکخواهی برای ایران  و ایرانی و رهبران ایران و تلاش برای یافتن و نشان دادن راه صحیح و استوار رهایی است.

بنا به قول گردآورنده این کتاب، در انتخاب نوشتارهای این کتاب جهت انتشار، هیچ‌گونه جهت‌گیری  خاصی، أعم از سیاسی، مذهبی، صنفی و…، لحاظ نشده است؛ و البته حُسن و ویژگی کتاب «نجواهای  نجیبانه»، این است که نامه‌ها و نوشتارهایی که ممکن بود در دستان تطاول‌گر خزان زمان و بدون ثبت ماندگار، به دامان نسیان سپرده شوند – به‌ویژه با توجه به اینکه نویسندگان برخی از آنها نامشخص یا غیرمشهور  هستند – اینک به صورت یکجا، و بدون هرگونه دخل و تصرف یا جهت‌گیری خاص در انتخاب نوشتارها، ثبت و  ماندگار شده‌اند؛ و کارنامه‌ای هستند از داوری مردمی که امروز و دیروز، تحت تدبیر یا بی‌تدبیری حکومت  جمهوری اسلامی، زندگی کرده‌اند و طعم تلخ این نظام را با جسم و جان چشیده‌اند، برای به‌سازی،  به‌زیستی و به‌روزی فردا و داوری تاریخ و آینده و البته داوری‌های وجدان‌های بیدار امروز، که با توجه به تنوع  نویسندگان و شیوه بیان آنها، می‌توانند قضاوتی کلی و منصفانه نسبت به دیروز و امروز فراهم آورند و  دورنمایی امیدبخش برای فردا ترسیم سازند.

همچنین، مطالب این کتاب، صرفاً بر اساس تقدم و تأخر زمانی، در فصل‌های جداگانه، بر اساس شماره‌بندی دقیق، مرتب گردیده است.


لینک‌های دانلود مستقیم متن کامل کتاب نجواهای نجیبانه - بدون نیاز به فیلترشکن



لینک غیرمستقیم دانلود متن کامل کتاب (بدون نیاز به فیلترشکن)





۱۰ نظر:

  1. کار بی نهایت قابل تقدیری کرده اید
    با احترام و امید آگاهی مردمان ایران زمین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از شما صمیمانه سپاسگزارم

      به امید یافتن راهی به رهائی از راه آگاهی

      حذف
  2. پاسخ‌ها
    1. با سپاس از شما.
      به امید یافتن راهی به رهائی از راه آگاهی، بدون دادن هزینه های گزاف و بی حاصل از جان و جیب ملک و مردم ایران زمین

      حذف
  3. درودبر شما خسته نباشید کاری بود بس سترگ و اگر تحلیل آقای صالحی نجف آبادی از نامه 6/1/ امام به آن اضافه می شد تکمیل تکمیل بود .
    به امید آن روز

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام دوست عزیز. از تذکر شما سپاسگزارم. من تحلیلی را که می فرمایید، ندیده ام، لطفا در صورت امکان، آن را برایم ارسال فرمایید - ایمیل azadazadeh.ir@gmail.com - تا در ویرایش بعدی کتاب مورد توجه قرار گیرد.

      با سپاس مجدد
      به امید یافتن راهی به رهایی از را آگاهی

      حذف
  4. درود بر شما
    مشتاقانه منتظر نگارش پنجم این اثر مفید و ماندنی هستیم
    سبز باشید

    پاسخحذف
  5. پفیوس ه--------------------------------ا

    پاسخحذف
  6. اگه ممکنه فایل با فرمت moby برای دستگاههای کتابخوان مثل کیند هم در دسترس قرار بگیرد

    پاسخحذف
  7. با عرض سلام و خسته نباشد به اقای خسروانی عزیز در صورت امکان pdf کتابهای ممنوعه در جمهوری اسلامی را هم در سایت بگذارید تا بتوانیم راحتر به انها دسترسی داشته باشیم

    پاسخحذف

*** نظرات شما بلافاصله منتشر می‌گردد ***