صفحات

۱۳۹۰ بهمن ۲۰, پنجشنبه

جنبش راهی به رهائی از راه آگاهی – فراخوان و یک درخواست





جنبش راهی به رهائی از راه آگاهی؛

فراخوان و یک درخواست

با سلام و عرض ادب و احترام به شما دوستان گرامی و همراهان نجیب و ارجمند؛
امید که دایره ایام بر مدار مرادتان در دَوَران و جریان باشد؛


امیدوارم با همکاری شما یاران همراه و آزادگان آزادی‌خواه، بتوانیم نهضتی با عنوان "جنبش راهی به رهائی از راه آگاهی" بر مبنای کتاب "نجواهای نجیبانه: نقد نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبران آن (نامه‌ها،نوشتارها، گفتارها)" و وبلاگ و صفحه فیس‌بوک "نجواهای نجیبانه" راه‌اندازی نماییم؛ که البته این جنبش، فراخوان و حرکت، لزوماً جلوه رسانه‌ای آشکاری ندارد و بیش‌تر در ذهن و ضمیر و آگاهی ایرانیان، جریان و سیلان خواهد داشت؛ قصد من نیز جریان‌سازی رسانه‌ای و تبلیغاتی نیست، بلکه صرفاً آگاهی‌بخشی برای رسیدن به آزادی استوار و حقیقی، بدون دادن هزینه‌های گزاف و بی‌حاصل از جان و جیب مردم است.

بر این عقیده‌ام، و گمان می‌کنم شما نیز با من هم‌عقیده‌اید، که: هر گاه، آگاهی راستین مردم به آستانه خاصی رسید، حرکتی آگاهانه، متین، متقن و منطقی در راستای آزادی پایدار و راستین، خود به خود، ضرورت خواهد یافت و واقع خواهد شد؛ و همه با هم می‌توانیم «دست در دست هم نهیم به مهر» و بدان آستانه راه یابیم و «میهن خویش را کنیم آزاد».

از دیگر سوی، حرکت‌هایی که بر اساس شور کور و هیجان‌های زودگذر و به دور از عقلانیت انتقادی و اخلاق انسانی، همراه با طوفان و توفند شکل می‌گیرند، پس از اندکی به خاموشی می‌گرایند و به بیراهه و ناکجا و ویرانی و خفقان رهنمون می‌گردند.



درخواست

بر این اساس، لطفاً در صورت امکان و صلاحدید، فهرست ایمیل دوستان، افراد حقیقی و حقوقی، مؤسسات و رسانه‌های مرتبط با خود را در اختیار من قرار دهید تا کتاب «نجواهای نجیبانه» و نیز مطالب منتشره در وبلاگ «نجواهای نجیبانه» برای آنها ارسال گردد. من نیز اخلاقاً متعهد می‌شویم که این ایمیل‌آدرس‌ها را در اختیار فرد یا رسانه دیگری قرار ندهم.

اگر توافق و تمایل داشتید، لطفاً آدرس‌های ایمیل دوستان، افراد حقیقی و حقوقی، مؤسسات و رسانه‌هایی را که با شما مرتبط هستند به ایمیل azadazadeh.ir@gmail.com ارسال فرمائید. در قسمت "عنوان" نامه بنویسید: "Email"

البته اگر صلاح نمی‌دانید و به هر دلیل، تمایل به انجام چنین کاری ندارید، لطفاً در صورت امکان و صلاحدید، خود شما نوشتارهای وبلاگ "نجواهای نجیبانه" و مطالبی را که برایتان ارسال می‌شود، از جمله همین نوشتار را، برای دوستان، افراد و رسانه‌هایی که شایسته می‌دانید، به صورت فوروارد (رونوشت) یا با هرگونه ویرایشی که صلاح می‌دانید، ارسال فرمائید.

وبلاگ "نجواهای نجیبانه" نیز برای انتشار نوشتارهای شما که در راستای جنبش آگاهی‌بخشی قرار می‌گیرند، البته با رعایت شرط ادب و نجابت، اعلام آمادگی کامل می‌کند و مشتاقانه به آنها خوش‌آمد می‌گوید و از پیشنهادها و انتقادهای شما با روی گشاده و شفافیتی بر آفتاب نهاده استقبال می‌کند.

در صورت امکان، لطفاً نتیجه را از طریق ایمیل azadazadeh.ir@gmail.com، یا در زیر همین مطلب که در وبلاگ "نجواهای نجیبانه" انتشار یافته، به آگاهی من نیز برسانید. می‌توانید نظر، دیدگاه، پیشنهاد یا انتقاد خود را به صورت شناخته یا ناشناس در ذیل نوشتار قرار دهید. در انتشار دیدگاه‌های شما، هیچ محدودیتی جز شرط ادب، نجابت و اخلاق وجود ندارد.

ناشر و رسانه شمائید! "نجواهای نجیبانه" را به گوش همه برسانید!

لطفاً به هر روشی که شایسته می‌دانید، در مورد "نجواهای نجیبانه" و "جنبش راهی به رهائی از راه آگاهی" اطلاع‌رسانی فرمائید.

کتاب "نجواهای نجیبانه" و لینک‌های مرتبط

ویرایش چهارم "نجواهای نجیبانه" به صورت کتاب الکترونیک پی‌دی‌اف (E-Book - PDF) در ۱۹۱۳ صفحه تدوین شده، و به صورتی منقح، زیبا و ویراسته، انتشار یافته است.

(لطفاً در صورت تمایل، با زدن دکمه لایک، در این صفحه عضو شوید؛ تعداد اعضای این صفحه، یکی از جلوه‌های شمار یاران و همراهان «جنبش راهی به رهائی از راه آگاهی» خواهد بود.)


لینک‌های دانلود مستقیم متن کامل کتاب "نجواهای نجیبانه" (بدون نیاز به فیلترشکن):


لینک‌های دانلود غیرمستقیم متن کامل کتاب "نجواهای نجیبانه" (بدون نیاز به فیلترشکن)


لینک صفحه من در فیس‌بوک (Facebook)

لینک صفحه من در گوگل پلاس (Google Plus)

آدرس پست الکترونیک (ایمیل) من
azadazadeh.ir@gmail.com


به امید یافتن راهی به رهائی از راه آگاهی، بدون دادن هزینه‌های گزاف و بی‌حاصل از جان و جیب مردم!

با سپاس
آزاد آزاده (اسم مستعار) – ع. خ

با پوزش از اینکه به خاطر عوارض استبداد، نمی‌توانم با نام کامل حقیقی با شما سخن بگویم.




لطفاً در صورت امکان و صلاحدید، عضو شوید:

۳ نظر:

  1. با تشکر از زحمات شما
    لینک دانلود کتاب در تولبار جنبش سبز قرار داده شد.
    سبز باشید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز مدیریت تولبار جنبش سبز

      از همکاری و همراهی شما صمیمانه سپاسگزارم

      به امید یافتن راهی به رهائی از راه آگاهی، بدون دادن هزینه های گزاف و بی حاصل از جان و جیب مردم!

      حذف
  2. مردان و زنان ایرانی روزی به شما افتخار خواهند کرد دست مریزاد

    پاسخحذف

*** نظرات شما بلافاصله منتشر می‌گردد ***