صفحات

۱۳۹۲ خرداد ۲۳, پنجشنبه

حسن روحانی، کاندیدایی که از نو باید شناخت! نماد نیرنگ نظام، رئیس جمهور نظام شد!




حسن روحانی، نماد نیرنگ نظام، 
رئیس جمهور نظام شد!

«نجواهای نجیبانه»: امروز صبح، نوشتاری مستند و روشنگر در مورد سوابق، کارنامه و نقاط تاریک و مبهم زندگی حسن روحانی در وبسایت «خودنویس» منتشر گردید. اما بعد از ظهر، این وبسایت توسط گروهی از به اصطلاح ارتش سایبری با نام «جهاد گمنام مجازی» و با این پیام که «هیچ حاشیه امنی برای یاوه‌گویان و مزدوران بیگانه نیست، هر کجا باشید»، هک گردید. بنا بر این، در راستای «یافتن راهی به رهایی از راه آگاهی» تصمیم گرفتم با اجازه مسئولان «خودنویس»، این نوشتار را در اینجا بازنشر دهم! درد برخاسته از فریب خوردن، یکی از سخت‌ترین دردهاست، و بسیاری تلاش می‌کنند سراب را آب نشان دهند، و قطعاً باید نسبت به افراد دورنگ و فریبکار، بیش‌ترین احتیاط را داشت؛ هر چند امیدوارم مردم ایران، درست‌ترین تصمیم را بگیرند و گرفتار دام پهن‌شده توسط فرصت‌طلبان نگردند و بار دیگر به مسلخ نروند و این سخنان حکیمانه را پیش رو داشته باشند که:

«عاقل از یک سوراخ، دو بار گزیده نمی‌شود»؛

«آزموده را آزمودن خطاست»؛

«رهایی، رایگان نیست»



متن کامل نوشتار به این شرح است:

حسن روحانی، کاندیدایی که از نو باید شناخت!

بخش تحلیل «خودنویس»: حسن فریدون، که بعد از انقلاب به «دکتر روحانی» معروف شده، چهره‌ای امنیتی است که نقش موثری در کنار هاشمی رفسنجانی در تداوم «دفاع مقدس» داشته است.

در کشورهای پیش‌رفته و دموکراتیک، رسانه‌ها از سیر تا پیاز مسائل مربوط به خانواده و روابط سیاسی و مالی و تصمیم‌گیری‌های کاندیداها در دوران نمایندگی و یا داشتن مسوولیت اداری و دولتی را منتشر می‌کنند.

اما حتی ویکی‌پیدیا هم که منبع تازه‌کارهای آنلاین است و از سوی بسیاری از محققین فاقد ارزش حرفه‌ای خوانده می‌شود، در باره خانواده حسن روحانی اطلاعی به خوانندگان نمی‌دهد. بسیاری از بخش‌های معرفی حسن روحانی به تازگی به ویکی‌پیدیای او اضافه شده است.

پسر حسن روحانی، اولین گمشده ویکی‌پیدیا و رسانه‌ها

این‌که تصور کنید مدیران رسانه‌هایی مثل بی‌بی‌سی فارسی تاکنون چیزی در مورد فرزند حسن روحانی نشنیده‌اند برای اهل فن محل تردید است.

دو منبع مختلف که در مقاطع مختلف همکار مرکز تحقیقات استراتژیک بوده‌اند، مرگ فرزند حسن روحانی به شکلی مشکوک را تایید کرده‌اند. بر اساس گفته‌های این منابع، دو بحث متفاوت در باره علل «خودکشی» فرزند حسن روحانی مطرح بوده است.

- نخست، لو رفتن انتقال اطلاعات محرمانه به مخالفان نظام از سوی فرزند حسن روحانی از طریق وزارت اطلاعات کشف شده و با آگاهی و اطلاع دادن به پدر، فرزند خودکشی «می‌شود».

- دوم، گرایش جنسی فرزند از سوی پدر تایید نشده و فرزند از ناراحتی خودکشی کرده است.
این منابع، گزینه دوم را بعید دانسته‌اند.

مجید محمدی که نخستین بار در سایت رادیو فردا به این مساله اشاره کرده بود نیز از همکاران سابق مرکز تحقیقات استراتژیک است.

در غرب، کاندیدایی که به جامعه دروغ بگوید و یا مسائل مهمی را از آنان پنهان کند، از سوی رسانه‌ها و افکار عمومی تحت فشار قرار می‌گیرد و معمولا کناره‌گیری می‌کند.

اما  مدیران رسانه‌هایی که در باره حسن روحانی سکوت کرده‌اند و احتمالا امیدی به انتخاب او دارند، طبیعتا از رسانه‌ خود برای کشف و انتشار واقعیت استفاده نمی‌کنند.

سکوت اکبر گنجی به عنوان گنجینه اطلاعات امنیتی که از مرگ‌های مختلف در پروژه‌های مرتبط با حجاریان پرده بر می‌داشت نیز محل تردید است. گنجی در حال حاضر «پروژه جلب آرا برای افزایش مشروعیت جمهوری اسلامی در جهت کاهش احتمال حمله نظامی» را دنبال می‌کند که این دیدگاه روز گذشته نیز از سوی آیت‌الله خامنه‌ای مورد تاکید قرار گرفت.




برادر حسن روحانی

حسین فریدون، برادر امنیتی حسن روحانی، چهره ناشناخته‌ای برای مردم اما شناخته شده برای اهل فن است. از او در زندگی‌نامه حسن روحانی در ویکی‌پیدیا چیزی نیامده است.

یک منبع امنیتی که در دهه ۶۰ در ایران شاغل بوده است، می‌گوید که حسین فریدون در دوران مسوولیت‌های اطلاعاتی و پس از آن، از قدرت خود برای سوء استفاده جنسی از همکاران زن استفاده می‌کرده است. یک همکار سابق حسین فریدون نیز این مساله را تایید کرده است. این همکار سابق معتقد است که حسین فریدون هیچ‌گاه در محل کار نگران پرونده‌دار شدن به خاطر «آزار جنسی» نبوده است.

گفته می‌شود حسین فریدون در دوران غیبت صغرای مهدی هاشمی(۱۳۸۸-۱۳۹۱)، برخی اطلاعات محرمانه را به فرزند ریاست مجمع منتقل کرده است. هنوز معلوم نیست که انتشار اطلاعات در باره ثروت خانواده خامنه‌ای که در سال ۱۳۸۸ از سوی مهدی هاشمی به چند نفر در خارج از کشور ارسال شد، با همکاری حسین فریدون تنظیم شده است یا نه، اما مهدی هاشمی تاکید کرده بود که کارشناسان سابق وزارت اطلاعات در تهیه این مدارک نقش داشته‌اند. بخش عمده همان مدارک و عکس‌ها بعدا از سوی یک کارگردان سینما منتشر شد.

کوی دانشگاه

در ویکی‌پیدیا، اگر «کوی دانشگاه» را جستجو کنید به این جمله می‌رسید: «در سومین مناظره انتخاباتی ۱۳۹۲، محمدباقر قالیباف، اظهار داشت که روحانی زمانی که شورای عالی امنیت ملی بوده است، به دانشجویان برای برگزاری یادبود کوی دانشگاه مجوز نداده است. اما روحانی در جواب گفت: «شما گفتید این‌ها را بیاوریم و بعد گاز انبری کار را تمام کرده و دستگیرشان کنیم که من مخالف بودم.»

این در حالی‌ است که حسن روحانی در تاريخ ۲۳ تيرماه سال ۱۳۷۸، سخنراني خود تهديد به كشتن و نابود كردن «مخالفان» کرده بود.

علی افشاری، از اعضای اصلی دفتر تحکیم وحدت در سال ۱۳۷۸، درباره حسن روحانی می‌نویسد: «او در ۲۳ تیر ماه  ۷۸ سخنرانی تندی را بر علیه معترضین و جنبش دانشجویی  ایراد کرد و فرمان حمله سازمان یافته گروه های فشار و دستگیری‌های فله‌ای  دانشجویان  را صادر نمود.»

سرکوب گسترده دانشجویان در روز ۲۳ تیر ۱۳۷۸ با هماهنگی کامل سپاه پاسداران و شورای عالی امنیت ملی انجام گرفت.

تصفیه ارتش

حسن روحانی از جمله عوامل تصفیه ارتش در پادگان‌ها در ابتدای انقلاب شناخته می‌شود. در ویکی‌پیدیا اما، نوشته شده: «با پیروزی انقلاب، حسن روحانی در نخستین اقدام در سال ۱۳۵۸، به ساماندهی ارتش آشفته و پادگان‌های از هم پاشیده پرداخت.» رئیس کمیسیون دفاع مجلس اول و دوم فرماندهی پدافند هوایی، جانشینی فرماندهی جنگ، و ریاست ستاد قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا را نیز بر عهده داشته است.

حسن روحانی به همراه هاشمی رفسنجانی از جمله عوامل تداوم جنگ ایران و عراق بوده است.

مدرک‌سازی یا مدرک‌بازی

بزرگ‌ترین سودی که نصیب حسن روحانی شده، ناشناخته ماندنش برای حامیان خاتمی و هاشمی است. گرچه حامیان هاشمی بدون توجه به جنایت‌ها و فساد حاکم بر دولت و گزارش‌های بین‌المللی در مورد فساد مالی و سوءاستفاده از قدرت در خانواده‌اش، به حمایت از او ادامه می‌دهند. پس اینکه حامیان یک  متهم به جنایت، تداوم جنگ، سوء استفاده کننده از قدرت از حسن روحانی هم حمایت کنند، جای تعجبی باقی نمی‌گذارد.

کسانی که تنها به زندگی‌نامه «روحانی» در ویکی‌پیدیا اکتفا می‌کنند، هنوز متوجه نقاط قابل تردید درباره او نشده‌اند.
در زندگی‌نامه حسن روحانی در ویکی‌پیدیا آمده است: «حسن روحانی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره چهارم و دوره پنجم و دبیر شورای عالی امنیت ملی از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴ بوده است.» به این ترتیب، او از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۹ به طور مرتب هم در مجلس حضور داشته و هم در شورای عالی امنیت ملی. تبدیل سال شمسی به میلادی این سال‌ها، سخت نیست. به عبارت بهتر، حسن روحانی از سال ۱۹۸۹ تا ۲۰۰۵، دبیر شورای عالی امنیت ملی بوده است و از ۱۹۹۲ تا سال ۲۰۰۰، عضو ثابت هیأت رئیسه مجلس.

 کسانی که به مدرک «حسن فریدون» در دانشگاه کالدونین اکتفا کرده‌اند معتقدند که این فارغ‌التحصیل فوق لیسانس در سال ۱۹۹۳ و گیرنده مدرک دکترا در ۱۹۹۹، بدون شک دانشجوی این دانشگاه بوده است.

هنوز هیچ منبعی، عکس‌های «حسن فریدون» در دوران تحصیل در اسکاتلند را منتشر نکرده است که معلوم کند «حسن فریدون» مورد اشاره در مدارک دانشگاه کالدونین که اتفاقا در سال ۱۹۹۳ تأسیس شده، با حسن روحانی یکی است. اینکه کسی در سال افتتاح دانشگاه بتواند از آن مدرک فوق لیسانس بگیرد از نقاط قابل بررسی تحصیلات تکمیلی است.
اطلاعات در باره دانشگاه کالدونین به زبان فارسی به تازگی بر روی ویکی‌پیدیا قرار گرفته است و به نظر می‌آید از سوی حامیان «دکتر روحانی» است.

اما در فیلم تبلیغاتی حسن روحانی، ادامه تحصیل او قبل از انقلاب ذکر شده است.

مدرک‌سازی و یا نوشتن رساله‌های تحصیلات تکمیلی حتی در خارج از کشور مسبوق به سابقه است. بر اساس گفته‌های یک منبع نزدیک به دولت آمریکا، نوشتن رساله دکترای یکی از دستیاران سابق «دکتر روحانی» به یکی از کارشناسان شناخته شده حوزه ایران سفارش داده شده بود.


منبع: وبسایت «خودنویس»


پی‌نوشت (نجواهای نجیبانه):

متن نامه خودکشی پسر حسن روحانی

این متن نامه‌ای است که از پسر حسن روحانی پس از خودکشی در لندن در سال ۱۹۹۲ به جای مانده است؛ این نامه توسط مراجعین پناهندگی در اختیار روزنامه‌ها قرار گرفت. در ابتدا روزنامه‌ها اعلام کرده بودند دلیل خودکشی، مسائل عشقی بوده است، اما بعدها این نامه در روزنامه عربی «الشرق الأوسط» به چاپ رسید که مشخص می‌کرد دلایل خودکشی او نه مسائل عشقی که مرتبط با پدر و کارنامه سیاه و تباه او بوده است:

«من از دولت شما، دروغ شما، فساد و دین‌تان متنفرم؛ من از این زندگی این‌چنینی شرم دارم؛ من مجبورم به دوستانم مرتب دروغ بگویم که پدرم شریک چنین وضعی نیست و مردم را دوست دارد، در حالی که این دروغ است. از اینکه پدرم دست‌بوس خمینی می‌شود احساس بیماری می‌کنم.»

حسن روحانی برخورد تندی با خودکشی پسرش از خود نشان داد و آن را خلاف دین اسلام خواند؛ اما پیکر فرزندش را در نزدیکی مزار خمینی به خاک سپرد.

آیا کسی که در مدیریت خانه و فرزندان خود، این‌گونه شکست‌خورده و حقیر و ناکامیاب است، در مدیریت ایران و ایرانیان، کامیاب و سربلند خواهد شد؟! پاسخ با شما و تاریخ...؛ اما درس دوران می‌گوید که:


آزموده را آزمودن خطاست!


بمب‌گذاری مرکز یهودیان آرژانتین

همچنین طبق اخبار منتشرشده، بر اساس کیفرخواست رسمی دادستان آرژانتین، حسن روحانی عضو کمیته شش نفره‌ای بود که بمب‌گذاری مرکز یهودیان در بوینس آیرس آرژانتین را تصویب کردند. در این بمب‌گذاری، در سال ۱۹۹۴ (۱۳۷۳۸۵ نفر کشته شدند. علی خامنه‌ای، اکبر هاشمی رفسنجانی، علی‌اکبر ولایتی، اصغر حجازی و علی فلاحیان اعضای دیگر این کمیته بودند.


-----------------------------------------

نوشتارهای مرتبط:











-------------------------------------------------------------

دعوت از شما نجیب گرامی؛ در فیس‌بوک به ما بپیوندید:


معرفی و دانلود کتاب:

-------------------------------------------------------------


۲۹ نظر:

  1. moris1315@gmail.com.-.jomhouri,ye..federal--tanha--rahe--nejate--iran.-ast--www.mohabatnews.com--www.fcnn.net--

    پاسخحذف
  2. بیچاره بدبخت دستت نمی رسه پایت را دراز کن تو چقدر بدبختی که از سایت خودنویس گزارش تهیه میکنی اون مثل خودت یک شیاد وطن فروشی بیش نیست

    پاسخحذف
  3. چقدر حرفهای بی منبع و بی محتوا.. دروغ پراکنی که کنتور نمیندازه!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جناب این بت جدید شما از همه ی خصوصیات زشت عاری و پاکه
      فقط دلیل این که این 34 سال همیشه یکی از پایه های اصلی این رژیم بوده نمی دومنم دلیلش چیه
      مرتیکه داری به کیرخر پارچه می بندی!

      حذف
  4. آقای محترم گیریم که امثال اکبر گنجی نگذاشتن آمریکا حمله کنه. شما این رو کار بدی میدونی یاخوب؟ اگر آمریکا بخاطر نجات مردم میخواست حمله کنه که الان صدهزار نفر تو سوریه کشته نشده بودن. به خدا قسم ما همه ایرانی هستیم. یک کم اول فکر کنیم بعد حرف بزنیم خیلی به مملکت خدمت کردیمااااااااااااااا. جای دوری نمیره.

    پاسخحذف
  5. متاسفانه بسیاری از افراد ساده لوح که در خارج از کشور زندگی می کنند تصور و باورشان این است که اگر مثلا مردم در انتخابات شرکت نکنند آن وقت حاکمیت با مشکل مشروعیت مواجه شده و در سیاست خارجی تضعیف و مقدمات فشار غرب بیش از پیش که یا به اضمحلال حاکمیت و یا به حمله نظامی و به زعم آنها نابودی این نظام منجر خواهد شد. این آدمها هیچ اندیشه ای در خصوص امنیت کشور و امنیت شهروندان این کشور از زن و مرد و کودک و پیر قائل نیستند. چون شخصیتا و بلحاظ چارچوب فکریشان این مسائل برای آنها مطرح نیست. صرفا مشکلشان با نظام حاکم است. اما این را بایست خوب بدانند برآیند پایین ترین شعور پایین ترین سطح اجتماعی مردم ایران از میزان درک عالمانه این جماعت به مراتب بالاتر است. بیایید بپذیریم . اولویت اول کشور ما امنیت کشورمان در مقابل بیگانگان است. بدون این امر تمامی مسائل سیاسی و اجتماعی همچون موضوعات حاکمیت سیاسی و مردمسالاری و حقوق اقشار مختلف هیچ مبنایی برای مطالعه و مطالبه از طریق مشروع و در چارچوب یک حرکت مردمی و با نظر داشت منافع عالیه کشور متصور نیست. بدون تردید تمامی کسانی که دلشان حقیقتا برای عظمت کشورشان و رنگ زیبای پرچم میهنشان می تپد اجازه نخواهند داد کسانی که کمترین استقامت در برابر سختی هارا داشته اند برای آنان از آن سوی مرزها نسخه های بس مسموم و مشکوک بپیچند. ملت ما ملت بزرگی است. مطالباتش هم بزرگ است. اما همه مسیرهای بزرگ از گامهای کوچک آغاز می گردند. ما برای حفظ و ثبات امنیت ملی کشورمان همگی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهیم کرد. بیایید مباحث سیاسی را بگذارید برای بعد نمی گویم از آنها بگذرید هر ایرانی حق دارد در مباحث سیاسی کشورش مجالی برای بیان اندیشه اش با هدف بهبودی و پاسخ به چالشهای بسیار مهم فرارویمان در عرصه سیاست خارجی و موضوعات داخلی داشته باشد. این فریضه ای است برای همه اندیشمندان میهن دوست و شرافتمند عاشق ایران. تو را به خدا یک بار حقیقتا به مام میهن عاشقانه نگاه کنید . جانم فدای کشورم . سرباز فداکار و وفادار میهنم تا آخر عمرم خواهم بود.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. shashidam be in vatanet ta zamani ke ahmaghai mesleh to hastan in mamlekat hamisheh to shash khahad bod :)khalayegh harchi layegh:)))

      حذف
    2. Kheily enshat khube vali sathe fekret khely paeene, moteasefam ke enghadr kudakaneh fekr mikoni va dar doniaye takhaiolatet zendegi mikoni, khoda shafat bede....

      حذف
  6. shashidam be in vatanam :))

    پاسخحذف
  7. این مطالب سست و سخیف در واقع توهین به شعور خودتان و مردم میهن شماست.

    پاسخحذف
  8. انتخابات ( انتصابات ) آخوند جاکش در ایران است
    رادیو فردا و بی بی سی کون خود را پاره میکنند
    فرخ نگهدار این جنده هر جایی پیمانکار آخوند
    اعلامیه شرکت میدهد و اعلام راه چاره میکند
    پیک نت زن قحبه توده ای شرم از گذشته نمیکند
    بین دو کاندید جاکش اسلامی استخاره میکند
    این زن جنده ها شرم از خون ندا و سهراب نمیکنند
    برای مشتی نان و قدرت کون خود را پاره میکنند
    جاکشان این رژیم "عصر حجر" به زودی رفتنیست
    درد شما زن جنده ها را فقط طناب اعدام چاره میکند
    شعر بلندی از اباذر غفاری هست که بزودی کامل ان که شامل اصلاح طلبان کنونی یعنی قاتلان ندا و سهراب و.... هست خواهد آمد .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما
      شرم بر نیرنگ بازان و کلاشان سیاسی
      افرادی چون فرخ نگهدار - ابراهیم نبوی - اکبر گنجی و ...

      آزادی

      حذف
  9. آزادی ای که روحانی و خاتمی و هاشمی بخان بیارن به درد عمه شون میخوره
    خوشبختانه این انتخابات هیچی که نداشت لااقل معلوم شد که کی آزادی خواه هست و کی نیست.
    شرم بر شما عرب زده ها.
    زنده باد آزادی- زنده باد دموکراسی و آگاهی
    آزادی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شما آریایی پاک فاشیسم.

      حذف
    2. آخه بدبخت اون آزادی که تو میخوای واسش چیکار کردی
      مردم یواش یواش دارن به خیلی چیزا میرسن

      حذف
  10. این حالا خیلی چیز خاصی بود؟ همش که توی ویکی لیکس هست. انتشار اسناد محرمانه رژیم کار بدیه؟ هرچی ک باشه هیچ سندی یا مدرک مستدلی ازش وجود نداره. 34 سال در حکومت حضور داره ولی یه برگ کاغذ علیه او وجود نداره.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برو گوتو بخور مرگ بر اين رژيم مردم كش مرگ بر خامنه اي مرگ بر خميني خون خوار

      حذف
  11. سایت خود نویس نماینده حسن شریعتمداری و کیهان در فضای مجازیست و باید هم پیروزی مردم را به سخره بگیرد

    پاسخحذف
  12. خدایا این ملت چه مرگشونه ... الان که چی... چون حس میکنین با انتخاب روحانی و تحریمتون و شرکت مردم میخوایین با این چرندیات عقده هاتونو خالی کنین ... فکر میکنین اونایی که رای دادن فکر میکنن روحانی از کره ماه اومده.
    ملت برای بهبود شرایطشنو رای دادن که هنوز هیچی نشده هم داره اثراش دیده میشه رای دادن که بعد بتونن بیان تو خیابون میرحسینو صدا کنن .
    شماها با جمهوری اسلامی هیچ فرقی ندارین پرونده سازی ... تئوری توطئه ... توهم ....
    برای بالاترینم بشدت متاسفم که اینو میکنه موضوع داغ .

    پاسخحذف
  13. آقای به ظاهر محترم اینا رو از کجات در اوردی؟ اگه هم کسی حرفاتو قبول کنه کسیه با عقلانیت در حد خودت. من با این حرفام نمی خوام بگم موافق این تشکیلاتم اما با وجود افرادی مثل شما ایران نیازی به اسراییل و انگلیس و امریکا نداره.. متاسفم که تاریخ در طول خودش در ایران افراد زیادی مثل شما رو به خودش دیده که با وجود تاریخ و فرهنگ قوی ایران با تخریب افرادی مثل شما ضمینه ی نفوذ بیگانگان رو باعث شده... زنده باد خاک پاک میهنم ایران ..بجای این حرفا و تفرقه افکنی درسته که شاید با اصل این حکومت مشکل اعتقادی داریم اما دست در دست هم دهیم ایران خود را کنیم آباد

    پاسخحذف
  14. گفتید رای ندهید مردم حرف شما را زیر پا گذاشتند و بین گزینه های موجود کسی را که نزدیک تر به خواست خود می دیدند برگزیدند . اگر به دموکراسی باور دارید بپذیرید که اکثریت بزرگی از مردم ایران درست یا غلط نظر شما را نپذیرفتند . این حرفها چه درست باشه و چه غلط ( که به نظرم غلط و غیر مستند هست ) بیشتر توجیه باخت نظریه شما در انتخاباته.

    پاسخحذف
  15. matalebe bi payeo' bi asas.koo asnado madarek?

    پاسخحذف
  16. من موندم چطور در بیست وسوم خرداد نتیجه ی انتخابات بیست و چهارم خرداد رو تیتر می کنی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود و سپاس دوست گرامی؛ اصل نوشتار مربوط به قبل از انتخابات است، فقط بعد از اعلام نتایج انتخابات، تیتر و تصویر با عنوان "نماد نیرنگ نظام، رئیس جمهور نظام شد!" اضافه گردیده است.

      حذف
  17. بابا همه چی آرومه ...
    دیگه چی میخوای ؟ ...
    آقای روحانی بچه خوبیه گناه داره بابا اینقدر سخت گیر نباش . چند وقت پیش پیش آقای روحانی بودیم گله میکرد میگفت نمیدونم کی نوبت من میاد؟ و ... خلاصه دلش پر بود، بذار چند سالم این بیاد بشینه اون بالا ، چی میشه ؟
    به خدا روحانی ، احمدی نژاد ، خاتمی ، رفسنجانی و ......... هیچ کاره ان . تصمیما مال یکی دیگس که ما نمیبینیم ، معلوم بیست عربه ، ترکه ، لبنانیه و یا آمریکایی . هرچی هست ایرانی نیست . این آقایود همه زنبور یه کندو ان ، هدفشون یکیه .
    تا وقتی اسلام ، دین ، مقدسات ، خط قرمز ها هست ، همه چی آب در هاونگ کوبیدنه .
    بی خیالللللللللللللللللللللللللل :)

    پاسخحذف
  18. با سلام و درود خدمت آقاي خسروي من يكي از طرفراران پراپا قرص شما شدم از امروز به بعد خواستم كتابارو دانلود كنم هر كاري كردم نشد ميشه راهنماييم كنيد با تشكر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام دوست گرامی، نظر لطف شماست. البته جامعه ما نیاز به آگاهی‌رسانی همگانی دارد نه طرفدار و طرفداری :) در مورد کتاب، علی‌القاعده نباید دانلود از لینک‌ها موجود در این صفحه مشکلی داشته باشد. اما اگر باز هم مشکلی بود، از طریق بخش پیام وبلاگ (سمت راست) ایمیل خود را بفرمایید تا آنها را خدمت شما ارسال کنم. با سپاس و احترام.

      لینک‌های دانلود در بخش دوم این نوشته قرار دارند:
      http://najvahayenajibane.blogspot.com.tr/2013/05/farsani-khamenei.html

      حذف
  19. هرکدوم که سر این مطلب سال ۹۲ جبهه میگرفتن کجان ناموسا؟؟
    ما که هیچوقت عهده دار سیاست کشور خودمون نبودیم هرچی بلا هم سرمون اومد سکوت کردیم. کسی نیس ولسم ایمیل بفرسته قبول میکنما8_8

    پاسخحذف

*** نظرات شما بلافاصله منتشر می‌گردد ***