صفحات

۱۳۹۱ فروردین ۷, دوشنبه

جنایت‌ها و خیانت‌های جمهوری اسلامی (۴): استشهادی‌های رژیم، آماده انفجار در اروپا و آمریکا






جنایت‌ها و خیانت‌های جمهوری اسلامی (۴):
استشهادی‌های رژیم، آماده انفجار در اروپا و آمریکا

مسعود نقره‌کار

... در پادگان امیرالمؤمنین اهواز و لشکر حمزه سید الشهدا در ارومیه حدود ۵۰۰ نفر استشهادی آماده عملیات هستند. ۲۰۰ نفرشان ایرانی هستند و بقیه لبنانی، فلسطینی و عراقی‌اند. اکثراً جوان هستند. اینها از فرزندان بی‌سرپرست شهدای جبهه‌ها و یا عملیات استشهادی هستند. از شیرخواره تا ۵ ساله تحت پوشش "ولایت" قرار گرفته‌اند و با "دانش دین و جهاد" پرورش یافته‌اند.(۱) (گویا این روش قبلاً در فلسطین مرسوم بود. بچه‌های بی‌سرپرستی که پدر و یا مادر آنها کشته می‌شدند تحت پوشش طرح " ابوعمار" (نام دیگر یاسر عرفات) قرار می‌گرفتند و برای عملیات آموزش داده می‌شدند).

استشهادی‌های رژیم اسلامی همه یک بمب سیارند و در صورت بروز جنگ نظام آنها را برای انجام عملیات به اروپا و امریکا و کانادا اعزام خواهد کرد تا در سطح شهرها خود را منفجر کنند. البته از این استشهادی‌ها قبلاً برای عملیات به عراق اعزام شده‌اند و بسیاری از انفجارهایی که سبب کشته شدن سربازان امریکایی هم می‌شد توسط این استشهادی‌های انجام می‌شد که از همین پادگان‌ها و از طریق سپاه قدس اعزام می‌شدند.

همه نیروهای ارتش و سپاه افراد استشهادی و انتحاری تربیت کرده‌اند، مانور‌هایی هم داده‌اند، مثل اشتشهادی‌های نیروی دریایی، ولی استشهادی‌هایی که برای انجام انفجار و کشتن مردم و ایجاد ترس و ترور تربیت شده‌اند بیشتر در پادگان‌هایی که نام بردم اسکان داده شده‌اند. البته در تظاهرات‌ها و مجالس مذهبی و سیاسی که نظام راه می‌اندازد عده‌ای کفن‌پوش هم خودشان را استشهادی می‌خوانند یا برای انجام عملیات استشهادی ثبت نام می‌کنند که اینها بیشتر جنبه تبلیغی دارند(۲)، استشهادی‌های واقعی همان‌گونه که اشاره کردم تربیت شده ازدوران کودکی و نوجوانی هستند. البته ممکن است بعضی از این کفن‌پوش‌ها و ثبت نام کننده‌ها هم برای اینکار عضوگیری و تربیت شوند اما استشهادی‌های اصلی و آماده عملیات همان حدود ۵۰۰ نفر و یا گروه‌هایی مشابه آنها هستند.

اگر نظام احساس خطر کند، حالا چه جنگ باشد چه شورش در داخل کشور، بدون شک در خارج از کشور عملیات خواهد کرد، ایجاد وحشت و ترور و انتقام‌گیری یک طرف قضیه هستند، رژیم دست به ترور مخالف‌ها هم خواهد زد. آدم هم توی مخالف‌ها در خارج از کشور زیاد دارد و مزدور برای استخدام و آدم‌کشی هم کم نیستند. یادتان باشد که در جریان عملیات میکونوس، صاحب آن رستوران نفوذی بود. مراکز فرماندهی برای ترور علاوه بر امریکای جنوبی (بولیوی و ونزوئلا) در فرانسه و هلند و نروژ و بعضی از کشورهای اروپای شرقی هم هستند. برای نمونه بگویم که در جریان ترور قاسملو و همراهان او مرکز فرماندهی عملیات در بلغارستان بود. مسؤول عملیات هم امامی بود با اسم رمز هاشمی. فرمانده عملیات هم فردی به نام احمدی‌نژاد بود با نام خدمتی "گلپا" (که به احتمال زیاد همین آقای ریاست جمهور بودند). در این عملیات، محمدجعفر صحرارودی، اهل فسا، با سمت مشاور گروه وارد مذاکره و جلسه شد. صحرارودی از بچه‌های تعلیم دیده در دره بقاع و شهر بعلبک بود. تعلیم دیده بود برای ترور‌های فردی، او مدتی در حزب الله لبنان فعالیت داشت و ازمحافظان شیخ فضل‌الله بود. عربی را خوب حرف می‌زند. طبق طرح عملیاتی "گلپا" فرمانده عملیات در صورت شکست ترور می‌بایست افراد عملیات را اگر زنده می‌ماندند و یا عملیات را انجام نمی‌دادند، معدوم می‌کرد. صحرارودی زخم برداشت و شانس آورد و الا معلوم نبود سرنوشتش چه می‌شد. بعد که به ایران مسترد شد به خاطر این جنایت در ایران ترفیع و پول گرفت و در سپاه قدس و دفتر لاریجانی مسؤولیت‌هایی به او دادند. صحرارودی در حال حاضر در رابطه با سوریه فعال است و همراه با حاج قاسم سلیمانی، عبدالرضا شهلایی، حسن مرتضوی، غلامرضا باغبانی و حاج احمد وحیدی به سوریه رفت و آمد می‌کند. او و باغبانی با امکانات سپاه قدس به نظامیان ضد شورش سوری تعلیم می‌دهند. البته کار سپاه قدس در سوریه فقط تعلیم و آموزش نیست، نیروهایی از این سپاه در سرکوب مردم و کشتار آنها شرکت دارند.

در صورت بروز جنگ و احساس خطر، رژیم علاوه بر استشهادی‌ها، مجموعه‌ای که نام بردم را از طریق سپاه قدس و سایر شبکه‌هایش به اروپا و امریکا و کانادا اعزام خواهد کرد تابا ایجاد انفجار و ترور، هم انتقام بگیرد و هم قدرت‌نمایی کند....


زیرنویس:

* سلسله مطالبی که چهارمین بخش آن را خواندید، اظهارات یکی از کارکنان سابق دستگاه قضائی حکومت اسلامی در شکنجه‌گاه‌ها و زندان‌های این حکومت است. او به عنوان شاهد تجاوز به دختران و زنان زندانی، شاهد شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی و عقیدتی از گوشه‌هایی از جنایت‌های پنهان مانده جنایتی به نام حکومت اسلامی پرده بر می‌دارد.

۱- "... برای انجام عملیات استشهادی پس از بازسازی محل عملیات و تمرین در محل بازسازی شده، فرد استشهادی را از لحاظ روانی نیز برای عملیات آماده می‌کنند که این خودش مراسم ویژه‌ای دارد. ابتدا فرد را به زیارت امام رضا و بعد سرقبر خمینی می‌برند. سپس او را به حضور رهبری می‌برند تا ضمن کسب اجازه عملیات برایش دعا کند. در پادگان محل اعزام موهای تمام بدن فرد، به استثنای موی سرش، تراشیده می‌شود. پس از غسل و شستن بدن فرد استشهادی با آب و گلاب او را، در حالی که فقط یک شورت به پا دارد روی سنگی شبیه سنگ مرده شوی خانه می‌خوابانند. ابتدا سوره یاسین خوانده می‌شود و بعد " جوشن کبیر" را می‌خوانند.چون جوشن کبیر خیلی طولانی ست غالباً بخش‌هایی از سوره آیت الکرسی خوانده می‌شود، معمولاً سه چهار نفر معتمد نیز حضور دارند و دعا‌ها و آیه‌ها را باهم می‌خوانند (تکرار می‌کنند). این مراسم به گونه‌ای انجام می‌شود که فرد استشهادی به لحاط روانی خیلی تحت تأثیر قرار می‌گیرد و برای انجام عملیات آماده‌تر می‌شود.

۲- لینک‌ها و تصاویر زیر مربوط به افراد و عملیات استشهادی است.

۳- فرم‌های ثبت نام استشهادی:

منبع: وبسایت «گویانیوز»


سایر بخش‌های «جنایت‌ها و خیانت‌های جمهوری اسلامی»:





------------------------------------

لطفاً از نوشتارهای زیر نیز دیدن فرمائید
(نوشتارهای برگزیده وبلاگ):
(به ترتیب، از نوشتارهای قدیمی‌تر به جدیدتر)































------------------------------





لطفاً در صورت امکان و صلاحدید، عضو شوید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

*** نظرات شما بلافاصله منتشر می‌گردد ***