صفحات

۱۳۹۱ فروردین ۷, دوشنبه

جنایت‌ها و خیانت‌های جمهوری اسلامی (۱۰): میلیون‌ها رأی در صندوق‌ها، پیش از شروع رأی‌گیری!








جنایت‌ها و خیانت‌های جمهوری اسلامی (۱۰):
میلیون‌ها رأی در صندوق‌ها، پیش از شروع رأی‌گیری!

مسعود نقره‌کار

.... به حساب ولی فقیه و بیت رهبری ۱۲ میلیون رأی بالقوه- و بالفعل- داریم، حدود ۴ میلیون بسیجی‌ها و خانواده‌های‌شان رأی‌شان مستقیماً از رهبری مستند می‌شود، این حدود چهار میلیون هر نفر دو رأی به صندوق می‌اندازند، که یکی از رای‌ها به نام رأی "خانواده" است. رأی ۲ میلیون فوتی (مرده) داریم، که از شناسنامه‌های مردگان و شهدا استفاده می‌شود. بخش اعظم سپاهی‌ها و ارتشی‌ها و خانواده شهدا را هم باید به این تعداد اضافه کرد. این آراء آماده‌اند و در صندوق‌های رأی در خانه‌های امن در سطح کشور نگهداری می‌شوند. و در وقت مناسب به هنگام انتقال صندوق‌ها، صندوق‌ها تعویض و یا رأی‌ها به آنها اضافه می‌شوند. کاندیداهای ولایت هم قبلاً تعیین شده‌اند و رأی‌ها به آنها داده می‌شود. در مورد انتخابات مجلس هم نصف از کل نمایندگان به علاوه ۳۰ درصد، سهمیه ولی فقیه هستند. کاندیدا‌های ارزشی را هم فرمانده هان نظامی مورد اعتماد معرفی می‌کنند، و همین‌طور بسیاری از استاندارها و فرماندارها و بخشدارها، که اکثرا" معاودین هستند، اینها هم می‌باید مورد تأیید ارزشی قرار بگیرند. هدف این انتخابات و انتخابات‌های بعدی حذف رئیس جمهور و دار و دسته‌اش، و همین‌طور حذف هاشمی رفسنجانی ست، ضمن اینکه قدرت نمائی و دست و پا کردن مشروعیت در سطح جهانی هم هست. البته احمدی‌نژاد هم با برخورد با هاشمی می‌خواهد خوش رقصی بکند که بی‌فایده است، مثل همین ابلاغ (غیرقانونی؟!) حکم به رئیس دانشگاه آزاد.

برای تبلیغات هم دوربین را حداقل در سه نقطه کار می‌گذارند و عوامل خود را برای رأی دادن به آنجا‌ها می‌فرستند تا به جهانیان نشان بدهند که چه استقبال پرشکوهی مردم می‌کنند که به احتمال مسجد لولاگر، پایگاه مقداد و حسینیه ارشاد خواهد بود.

بعد از انتخابات موردهای تصفیه در دستور کار است، هم درون‌مرزی و هم برون‌مرزی. آنهائی که در بیت و جوار رهبری‌اند و در دسترش‌اند دستگیر خواهند شد و تصفیه می‌شوند. (که البته صحبت از حذف نوری‌زاد و طبرزدی هم هست). در واقع طراح‌های اصلی این انتخابات، مثل انتخابات قبل، همان سه "وحید" و مجتبی خامنه‌ای و جمع بیت رهبری هستند، همان کسانی که طرح برنامه‌ریزی انتخابات سال ۸۸ را انجام دادند، و بعد هم طرح بازداشت رهبران جنبش سبز را در لواسان؛ اینها می‌خواستند به اهدافی که می‌خواستند دسترسی پیدا کنند: که این اهداف یکی بهانه احتمال حذف موسوی و کروبی از طرف گروه‌های به قول اینها "خودسر"، و یکی هم قطع ارتباط‌شان با مردم و محافل بین‌المللی.

ماجرای انتخابات سال ۸۸ هم که تأسف‌بار بود، درسی برای رژیم شده، انتخاباتی که به گفته خودشان طی آن ۷۸۲۱۰ نفر دستگیر شدند که فقط در تهران این رقم ۲۲۷۴۲ نفر بود. خب می‌دانید که عده‌ای از اینها پس از تفهیم اتهام و سپردن وثیقه آزاد شدند تا در فرصت مناسب به پرونده آنها رسیدگی شود. گفته شده که ۵۴۱۸ نفر از دستگیرشدگان انتخابات سال ۸۸ زیر ضرب قرار گرفتند (یعنی بازجوئی و شکنجه شدند). بعضی از زندان‌ها البته لیست نداشتند که معلوم شود چه تعدادی زندانی داشته‌اند. دربازداشتگاه ۲۰۹ لیستی وجود نداشت اما حداقل ۷۳۲ زندانی آنجا بودند و یا برده شدند، که اکثرا" جوانان و افراد گروه‌های سیاسی بودند. از میان دستگیرشدگان ۱۵۸ نفر از اینها به اعدام محکوم شدند که البته حکم برخی از آنها تائید نشد. گفته شده که در مجموع ۴۹۴ نفرحکم اعدام گرفتند، که به پرونده برخی از آنها تا یک سال بعد هم رسیدگی نشده بود، کسانی که آنها رابیشتر اباحه (کسی که کشتن آنها حلال است) خواندند. در ماجرای انتخابات ۸۸ حتی یک نفر بسیجی و یا از نیروی انتظامی کشته نشد، از مردم ۱۰۷ نفر کشته شدند که ۶۰ یا ۶۱ نفر آنها در تهران بود. بیشتر قتل‌ها و شکنجه‌ها هم توسط لباس شخصی‌ها و مأمورانی که یا معاود عراقی بودند و یا مزدوران عراقی و افغانی و سومالیائی و لبنانی صورت گرفت. به این جماعت هم برای تکرار جنایت‌هایشان آماده‌باش داده‌اند.

در خارج از کشور هم بساط رأی‌سازی برقرار است، اگر خارج کشوری‌ها حق رأی برای انتجاباتی را داشته باشند، مثل انتخاب رئیس جمهور، که سفارتخانه‌ها و مساجد، به ویژه مساجدی که نام "امام علی" را دارند و مساجد وابسته به بیت رهبری هستند، برنامه‌ریزی کار را به عهده دارند، و همین‌طور عده زیادی از بچه‌های اطلاعات که به عنوان پناهنده به خارج از کشور آمده‌اند. اگر خارج از کشور در رأی‌گیری شرکت نکند این مجموعه کار تبلیغاتی علیه تحریم‌کنندگان و تبلیغ برای انتخابات را در خارج از کشور به عهده می‌گیرند که بزرگ‌نمائی در نشان دادن تعداد شرکت‌کنندگان و دموکراتیک جلوه دادن انتخابات در محافل بین‌المللی در دستور کارشان قرار می‌گیرد.


زیرنویس

* سلسله مطالبی که دهمین بخش آن را خواندید، اظهارات یکی از کارکنان سابق قوه قضائیه حکومت اسلامی در شکنجه‌گاه‌ها و زندان‌های این حکومت، و در جبهه جنگ است. او به عنوان شاهد تجاوز به دختران و زنان زندانی، شاهد شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی و عقیدتی، از گوشه‌هایی از جنایت‌های پنهان مانده جنایتی به نام حکومت اسلامی پرده بر می‌دارد. (با توجه به اینکه در زندان‌های حکومت اسلامی، شاغلین در زندان‌ها از نام‌های متعدد و مستعار استفاده می‌کردند - و می‌کنند-، نام‌ها و فامیلی‌ها می‌توانند واقعی و حقیقی نباشند). (م.ن)

توضیح: برای پیشبرد گفت و گوها قرارمان این شد که در صورت امکان یک هفته مسائل مربوط به سال‌های گذشته مطرح شود و یک هفته هم مسائل روز. راوی این نوشته سال ۱۳۸۵ ایران را ترک کرده است و در یکی از کشورهای شرق آسیا پناهنده است، او اما به دلیل شغل حساس و ارتباط‌هایش به هنگام خدمت، با تعدادی از فرماندهان سپاه و نیروهای انتظامی، کارکنان قوه قضائیه و روحانیون ارتباط داشته، که هنوز نیز دارد. اطلاعاتی که پیرامون مسائل جاری داده می‌شود از طریق همین ارتباط‌هاست.

منبع: وبسایت «گویانیوز»


سایر بخش‌های «جنایت‌ها و خیانت‌های جمهوری اسلامی»:











------------------------------------

لطفاً از نوشتارهای زیر نیز دیدن فرمائید
(نوشتارهای برگزیده وبلاگ):
(به ترتیب، از نوشتارهای قدیمی‌تر به جدیدتر)































------------------------------





لطفاً در صورت امکان و صلاحدید، عضو شوید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

*** نظرات شما بلافاصله منتشر می‌گردد ***