صفحات

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۵, دوشنبه

جنایت‌ها و خیانت‌های جمهوری اسلامی (۲۴): «به یاوه‌های این فرد [بهرام مشیری] باید پاسخ کارشناسانه شرعی داد




جنایت‌ها و خیانت‌های جمهوری اسلامی (۲۴):
«به یاوه‌های این فرد [بهرام مشیری]
باید پاسخ کارشناسانه شرعی داد»

مسعود نقره‌کار


متن سخنرانی یکی از برجسته‌ترین 
مقام‌های حکومتی (و اطلاعاتی) جمهوری اسلامی:

«بسم الله الرحمن الرحیم، با سلام و صلوات به رسول بزرگوار حضرت محمد(ص) و اهل بیت طاهرین و دعای تعجیل فرج آقا امام زمان.

سلام علیکم به برادران حاضر. برادر محمدی [مسؤول سالن] بفرمائید چند نفر حضور دارند؟

پاسخ: ۳۴ نفر

بسیار خوب، پیگیری کنید بقیه برادران علت عدم حضور خودشان را مستنداً اعلام کنند. بفرمائید بنشینید.

***

در نظر دارم سه مورد خاص را بررسی کنم:
۱ـ فتنه موسوی؛ ۲- مورد حجاب؛ ۳ـ جریان یک ضد انقلاب برون‌مرزی
و چون حدود یک ساعت وقت دارم و باید راس ساعت ۱۰ صبح در جلسه دیگری باشم، مورد آخری را بررسی می‌کنم.

چند روز پیش از «پیگیری»(۱)، بخش رسانه‌ها، متن پیاده شده و یک نسخه سی.دی گفتاری از رسانه‌ای برون‌مرزی ارسال شده که من دقیقاً به هر دو مورد توجه کردم، به دفتر اعلام کردم هر دو نسخه تکثیر و در اختیار همکاران قرار داده شوند. تصور می‌کنم روی میز همه شما باشد. مأموریت ویژه شما این است که از این ساعت ظرف یک هفته می‌بایست به دقت مطالعه و شنود کنید و در خصوص مطالب آن مداقه و تحقیق کنید. اظهار نظر کارشناسانه و مستند می‌خواهم، از هر گونه داوری و پرگویی اجتناب کنید، جلسه بعدی تمام وقت در این خصوص بحث خواهیم داشت، هیچ‌گونه غیبت موجه نیست و شدیداً برخورد می‌شود.
این بنده خدا مواردی در این خصوص به نظرم رسیده که به اجمال می‌گویم:

مولای ما حضرت علی(ع )، امام متقیان در مورد اصول کفر می‌فرمایند اصول کفر چهار ستون است: ۱ـ فسق ۲ـ غلو ۳ـ شک ۴ـ شبهه، که هر کدام از اینها بخش‌ها دارند، اول: مثلاً از جمله از بخش‌های اول، شخص فاسق حق را کوچک می‌شمرد و عالمان دین را مغضوب می‌دارد، و بر گناه بزرگ خود نیز اصرار دارد. دوم: از جمله بخش‌های غلو، تعمق است، چنین شخصی بیش از حد تعمق می‌کند و به حق باز نمی‌گردد و خود غرق در امور پیچیده می‌شود و چنین شخصی صاحب فتنه‌ای مذهبی می‌شود. سوم: از جمله از بخش‌های شک نیز شخص به نعمت‌های پروردگار عالم جدل می‌کند، که مصداق بارز آیه ۵۵ سوره نجم است، چنین شخصی همیشه در حال جدل با علمای دین می‌باشد. چهارم: و اما از بخش‌های ستون چهارم یعنی شبهه، شخص می‌پوشاند حق را به باطل، در واقع می‌تواند با باطل کلماتی را روی حق پوشانده و مؤمن را در اعتقاد خود سرگردان کند. اینها مختصری از شناخت کفر و کافر است. برادارن، این واحد بسیار حساس بوده و مورد وثوق مقام معظم رهبری است، از اظهار نظر‌ها و مستندات فکری این واحد در تمام امور استفاده می‌کنند، اما برادران ما با عملکرد خود و کم‌کاری و بی‌تجربگی باعث ظهور فتنه شدیم. برادران که همه با عنوان‌های انتظامی یا انصار و اطلاعات سپاه به عنوان سردار و سرتیپ در این جا نشسته‌اید، شما با ندانم‌کاری‌های خود به‌خصوص در سال اخیر، و بعد از انتخابات، فتنه را آبیاری کردید. همه ما به نحوی گناهکاریم، باید توبه کنیم؛ برادران، سرفصل حذف فیزیکی و گلوله و باطوم گذشته، ممکن است ایجاد رعب کند اما جواب نمی‌دهد، فتنه تمام نشده و تقویت هم شده، در این باره کار فرهنگی لازم است، ممکن است کاری نکنید، اما ضد انقلاب نشسته در برون، به‌خصوص در امریکا موفق بوده. متأسفانه در روحانیت ما به قدری فاحشه مذهبی جا خوش کرده که تنها خود را می‌بیند(۲)، برادران، انقلاب سخت صدمه دیده، صدمه اصلی از همین فاحشه‌های مذهبی بیش‌تر بوده، این افراد متأسفانه تأثیرگذار بودند، چرخش عقلی و فکری و مذهبی‌شان در چارچوب دیوار حوزه می‌گذرد، فقط به این دنیا توجه دارند، مثلاً بعضی از برادران نیرو‌های مخلص در حال ثروت‌اندوزی هستند به هر قیمت، بنا بر این، هم فتوای آن روحانی ساقط است هم فرمان چنین فرمانده‌ای.

به مطالب این سی.دی و نوشتاری این شخص، بهرام مشیری، توجه کنید، سؤال این جا است که آیا این شخص، مجاز است یک قرن و نیم اسلام و روحانیت را با صرف کمی وقت، تجزیه و تحلیل کرده و نتیجه بگیرد و ذهن من نوعی را منحرف کند؟ این جواب دارد. با کار اطلاعاتی و کارشناسی وقایع و حوادث را بررسی کنید، اگر کار ما صد درصد نیست اما حضور و تلاش ما در استقرار نظام فوق‌العاده بوده، این نظر مقام معظم رهبری است، برادران روحانی و عالمان دینی وظیفه دارند به این فرد پاسخ بدهند، متأسفانه این شخص وظیفه‌اش را به خوبی انجام می‌دهد، متفکر و ماهر است، همین کم‌کاری و عدم شناخت، باعث رشد چنین فردی در جامعه اسلامی می‌شود. جالب است گزارشاتی دارم که عملکرد این شخص مورد توجه جوانان و دانشجویان مخلص واقع شده و آنها را به کفر نزدیک‌تر کرده است، حرف من این است که نظرات این فرد، صحیح است یا خیر؟ در هر دو مورد پاسخی دارد، این شخص با زیرکی خاصی از هیچ‌گونه تکنیک و تاکتیک استفاده ابزاری نمی‌کند، متوجه شدم با سرشت منافقانه صدر اسلام و خوارج با ذات اسلام و بزرگان دین محاربه می‌کند، البته هستند بسیاری که در این خصوص فعالیت مستمر و جاهلانه دارند، اگر پاسخ کارشناسانه شرعی به حرف‌های او داده شود، نه اینکه رسوا می‌شود بلکه یاوه‌های او برای همیشه از ذهن مؤمنان و برادران پاک می‌شوند.

***

[سردار..... رو به مسؤول جلسه می‌کند:] برادر محمدی چقدر وقت دارم؟

۱۸ دقیقه.

سردار: سؤالی هست بفرمایید.

بفرمائید برادر نیازی.

نیازی: بفرمائید در این شرایط خاص که اوضاع و احوال جاری و تضادهای میان مسؤولین و فاصله گرفتن مردم از انقلاب، و اینکه آینده انقلاب مشخصاً در حال دگرگونی هست، پیگیری نظرات یک ضد انقلاب چه اهمیتی دارد بررسی شود؟

پاسخ: برادر، شما یک چیز را فراموش کرده‌اید که کجا نشستی و با کی حرف می‌زنید، اگر به عنوان سؤال مطرح می‌کنید تشریف ببرید بیرون تا ترتیب بازنشستگی شما را بدهند، اما اگر از سر دلسوزی و ناآگاهی مطرح می‌کنید، خیلی خوب، سعی می‌کنم کوتاه جوابی برایتان داشته باشم. برادر، ما ۳۰ سال است در استانداردهای یک کشور انقلابی، مدیریت نظام را در دست داریم، با دشمنان داخلی و خارجی خود برخورد کردیم، اما حتی ساختار توطئه را نمی‌دانیم، در تمام این سال‌ها توطئه به وجود آوردیم و خود توطئه را کشف کردیم و عاملین مورد نظر را حذف کردیم. ما روی بحران‌ها نیرو گذاشتیم و با طرح و بررسی، سعی کردیم جامعه، انقلابی بماند، و نهاد‌های انقلابی نیز پابرجا باشند، اما گاهی بحرانی به وجود آوردیم تا خودی‌ها از ناخودی‌ها نشان شوند، و با شناخت ناخودی‌ها آنها را به انزوا، زندان و بیماری مجبور کردیم. شرایط خاص و تضاد‌ها طراحی نظام هستند، اما در این‌گونه مدیریت اگر اشتباه کنیم، یا باید هزینه بپردازیم یا قربانی می‌شویم. تمام انتخابات، طراحی و مدیریت شده است، رئیس جمهوری و رؤسای سه قوه، فرمانده‌های نظامی و انتظامی، دولت، در کار بودند، همه درست و محاسبه شده بود، اما جایی اشتباه شده، آنجا که بازی مصاحبه‌های سیما پیش آمد. جریان فتنه از اینجا شروع شد، احمدی نژاد نمی‌بایست در جریانی که نه تجربه برخورد با آن را دارد و نه فروتنی می‌فهمد، وارد می‌شد. در مسیر مصاحبه‌ها با طرح مسائلی که خط قرمز نظام محسوب می‌شود [از این خط] عبور کرد و بر آن اصرار داشت، در واقع شرایطی فراهم شد هم موسوی به مردم شناخته شود و هم مظلوم مصاحبه‌ها باشد، حقیقت، این است که جامعه، شناختی از موسوی نداشت. رئیس جمهور با اشتباهات خود، اول موسوی را به مردم تزریق کرد و بعد با ساده‌اندیشی رودرو دروغ گفت و پای آن هم ایستاد، غافل از اینکه طیف جوان، بازی او را در دست گرفته و به مرور زمان این‌گونه جریان‌ها را تجربه کرده، در واقع او مردم را دست کم گرفت، ما در انتخابات ۸۸ رو دست خوردیم، آن هم از خودمان. اینها را گفتم تا بگویم چرا برخورد با فردی مثل فرد یادشده [بهرام مشیری] و امثالهم مهم است، ما تمام قدرت سیاسی، نظامی، اقتصادی را در دست داریم، اگر روزی همین مردم خیابان‌ها را اشغال کنند، نوپو [نیروی ویژه پیرو ولایت] با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی ممکن است شورش را جمع کند، اما توجه نکردن به مسائل فرعی و تجزیه و تحلیل نکردن مسائل و غافل بودن جوانان، باعث ورود ابلهی مانند خاتمی به سیاست و واقعه ۱۸ تیر، جنجال اتمی، و جریان‌های فرهنگی می‌شوند. سروش، کدیور، طبرزدی و حجاریان پیدا می‌شوند، اما ما دیگر اجازه نمی‌دهیم [این نوع افراد] مطرح شوند، قاطعانه برخورد می‌کنیم، اگر کوتاهی کنیم سروش می‌شود شریعتی، یعنی حکومت اسلامی بدون روحانیت، یعنی جمع شدن بساط سپاه، واقعه را باید همین جا تمام کرد. اگر در سخنانم نارسائی وجود داشت به علت کمی وقت بود.»


زیرنویس:

* سلسله مطالبی که بیست و چهارمین بخش آن را خواندید، اظهارات یکی از کارکنان سابق قوه قضائیه حکومت اسلامی در شکنجه‌گاه‌ها و زندان‌های این حکومت، و در جبهه جنگ است. او به عنوان شاهد تجاوز به دختران و زنان زندانی، شاهد شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی و عقیدتی، از گوشه‌هایی از جنایت‌های پنهان‌مانده جنایتی به نام حکومت اسلامی پرده برمی‌دارد. (با توجه به اینکه در زندان‌های حکومت اسلامی، شاغلین در زندان‌ها از نام‌های متعدد و مستعار استفاده می‌کردند و می‌کنند، نام‌ها و فامیلی‌ها می‌توانند واقعی و حقیقی نباشند.
برای پیشبرد گفت و گوها قرارمان این شد که در صورت امکان، یک هفته مسائل مربوط به سال‌های گذشته مطرح شود و یک هفته مسائل روز. راوی این سلسله مطالب سال ۱۳۸۵ ایران را ترک کرده است و در یکی از کشورهای شرق آسیا پناهنده است، او اما به دلیل شغل‌های حساس و ارتباط‌های گسترده‌اش به هنگام خدمت، هنوز با تعدادی از فرماندهان سپاه و نیروهای انتظامی، کارکنان قوه قضائیه و روحانیون ارتباط دارد. اطلاعاتی که پیرامون مسائل جاری داده می‌شود از طریق همین ارتباط‌هاست.

۱ـ «پیگیری»: منظور بخش پیگیری وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه است، که دفتر آن در ساختمانی است واقع در خیابان فلسطین، ساختمانی ۴ طبقه و سفیدرنگ، که مزاحمین تلفنی برای رسانه‌ها از همین ساختمان کنترل می‌شوند.

۲- فاحشه مذهبی، منظور آخوندهایی هستند که در ازای دریافت پول، دین‌فروشی می‌کنند، و در ازای دریافت پول، هرچه از آنها خواسته شود می‌گویند و انجام می‌دهند.


منبع: وبسایت «گویانیوز»


* دیدگاه‌های وارده در نوشتارها لزوماً دیدگاه «نجواهای نجیبانه» نیست.


------------------------------------


سایر بخش‌های «جنایت‌ها و خیانت‌های جمهوری اسلامی»:

























------------------------------------


لطفاً از نوشتارهای زیر نیز دیدن فرمائید
(نوشتارهای برگزیده وبلاگ):
(به ترتیب، از نوشتارهای قدیمی‌تر به جدیدتر)














































------------------------------






لطفاً در صورت امکان و صلاحدید، عضو شوید:


۵ نظر:

  1. جایزه بزرگ برای کسی که ابله تر از بهرام مشیری پیدا کنه.

    پاسخحذف
  2. اگر حقیقت را می گویید با دلیل ومنطق سخن بگویید نه با توهین و فحاشی مجاهدین کم خون مردم غیر نظامی وبی گناه ایران را بر زمین نریخته اند واینکه ایدئولوژی آنها نیز مانند رژیم جمهوری اسلامی است فقط در جزئیات تفاوت دارد مجاهدین ابتدا باید خود را نقد کنند وسپس به دیگران پاسخ منطقی دهند نه توهین.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام دوست عزیز. از دیدگاه شما سپاسگزارم.

      تردیدی در خیانت ها و جنایت های مجاهدین نیست. اما چه ارتباطی با این نوشتار دارد؟!

      حذف
  3. نوشته شما را نخواندم چون حتی سر خط آن غلط بود. وقت پر ارزش است.
    کارشناسانه و شرعی با هم مطابقت ندارند و یکدیگر را نفی میکنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام دوست عزیز! خسته نباشید!

      مشکل همین جاست که نخواندید! چون این نقل قول است و حتی نقل قول در پرانتز قرار گرفته است و طبیعتا در نقل قول مستقیم نباید دخل و تصرف صورت داد.

      به امید یافتن راهی به رهائی از راه آگاهی!

      حذف

*** نظرات شما بلافاصله منتشر می‌گردد ***