صفحات

۱۳۹۲ تیر ۲۰, پنجشنبه

محمد نوری‌زاد: اثر نافذ «نجواهای نجیبانه» در آینده مرجع بسیاری از احتجاجات تاریخی خواهد بود


عباس خسروی فارسانی: آزاده استوار و نجیب ارجمند جناب آقای محمد نوری‌زاد، نوشتار دلگرم‌کننده و امیدبخش زیر را درباره کتاب «نجواهای نجیبانه» در وبسایت شخصی خود، منتشر نموده‌اند، همین‌جا از ایشان به خاطر همراهی در یافتن «راهی به رهایی از راه آگاهی» صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم؛ نوشتار ایشان به این شرح است:

«بلافاصله پس از پیروزی انقلاب، خطاهای یک به یک بزرگان دینی و شخصیت‌های برجسته نظام اسلامی به جان جامعه رسوخ کرد. در این میان، برخی از مسؤولان و منتقدان و اهل قلم – بنا به ضرورت‌هایی که از دل نوشته‌هایشان می‌شود بدانها پی برد – شروع به نگارش نامه یا نامه‌هایی چند به صاحب‌منصبان کردند؛ که در این میان، مثلاً نوشته‌های فردی چون محمد نوری‌زاد، رشته‌ای کوچک از سلسله بلندی است که تاریخ این سال‌های کشور ما حتماً این نوشته‌های ناچاری را در سینه خود ثبت و ضبط کرده و خواهد کرد.

دوست جوان و غیرت‌مند ما جناب «خسروی فارسانی» همت کرده‌اند و تا هر آنجا که مقدورشان بوده، این نوشته‌ها را – از روزهای نخستین انقلاب تا کنون – در مجموعه‌ای حجیم به اسم «نجواهای نجیبانه» جمع‌آوری کرده‌اند. من با اطمینان می‌گویم این اثر نافذ در آینده مرجع بسیاری از احتجاجات تاریخی انقلاب اسلامی برای نویسندگان و فیلم‌سازان و داستان‌سرایان و هنرمندان و تاریخ‌نگاران خواهد بود. به سهم خود از مؤلف گرامی این اثر که در مسیر جمع‌آوری و انتشار هزاران نامه و نوشته مشقات زندان و محرومیت از تحصیل را به جان خریده و ناگزیر تن به مهاجرت سپرده است، سپاس می‌گویم....»

محمد نوری‌زاد
نوزدهم تیرماه سال نود ودو – تهران


---------------------------------

بیشتر بخوانید:
















---------------------------------

دعوت از شما نجیب گرامی؛ در فیس‌بوک به ما بپیوندید:

معرفی و دانلود کتاب:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

*** نظرات شما بلافاصله منتشر می‌گردد ***